ביטול הזמנה, החזרות, והחלפות 

  1. מדיניות ביטול הזמנה תהא כפופה לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן  בסעיף 8: "החוק"), ואין באמור בפרק זה בכדי לגרוע ממנו. ניתן לבטל הזמנת קנייתו של מוצר בהתאם להוראות החוק ותקנותיו.  
  2. מבלי לפגוע בהוראות החוק, מוצר שעלה ערכו על 50 ₪ (לא כולל משלוח) יהיה ניתן לבטלו מיום ההזמנה ועד 14 יום ממועד קבלת המוצר בפועל או ממועד קבלת אישור ההזמנה – לפי המאוחר, וזאת על פי סעיף 14ג(ב) לחוק. ביטול הזמנה ייעשה באמצעות הדואר האלקטרוני info@erlich.co.il או בטלפון 03-5627292, על ידי מסירת שמו המלא של הלקוח, תעודת זיהוי של הלקוח, מספר חשבונית המקור. בביטול הזמנה לפי כללים אלו, יחויב הלקוח רק בדמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר או 100 ₪, לפי הנמוך. אם צוין בחוק סכום גבוה יותר או מועדים קצרים או ארוכים יותר, האמור בחוק יגבר.  
  3. לא תהיה זכות ביטול למוצר בהם אין זכות ביטול ללקוח לפי חוק וכן  מוצרים ששולמו על ידי תווי קניה, שוברי מתנה או כרטיס מגנטי נטען.  
  4. מוצר שהוחזר יזכה את הלקוח בזיכוי כאמור רק במידה והוחזר באריזתו המקורית וללא כל נזק או פגם ומבלי שנעשה בו שימוש (חיבור לחשמל או חיבור בטריות נחשב כשימוש) ובכפוף להוראות החוק, תנאים אלו יבדקו על ידי נציגי החברה בעת ההחזרה. דמי משלוח ו/או הובלה ו/או התקנה לא יוחזרו בכל מקרה של ביטול ו/או החזרת מוצר. 
  5. במקרה של החזרת מוצר לצורך החלפתו במוצר אחר, הלקוח יישא בעלות המשלוח הן בהחזרה והן בקבלת המוצר החליף. 
  6. החברה תהיה רשאית לבטל את ההזמנה שבוצעה על ידי הלקוח, באחד מן המקרים המפורטים להלן:  
  7. טעות בתום לב באחד מן התנאים אשר פורטו לגבי המוצר, לרבות מחיר המוצר ו/או תיאורו ו/או מחיר השילוח ו/או מועדי השילוח 
  8. השבתה או תקלה בפעילותו התקינה של האתר עקב "כוח עליון", ו/או עקב מקרה של תקלה מהותית במערכת המחשב, במערכת הטלפונים או במערכות תקשורת אחרות המשרתות את החברה, ו/או בכל מקרה אחר בו יעכבו, ימנעו או ישבשו גורמים ו/או אירועים שאינם בשליטת החברה את פעילותו התקינה של האתר או את אספקת המוצרים.  
  9. אי מילוי התחייבויות הלקוח, לרבות, אי פירעון מלוא התמורה, ביטול העסקה ו/או אי אישורה על ידי חברת האשראי, מסירת פרטים לא נכונים.